Galeri Bukti Kejayaan

Galeri Bukti Kejayaan
Bukan Janji Tapi Dah Terbukti

Tuesday 26 July 2016

JOM SERTAI BISNES TELCO

JADI USAHAWAN TELEKOMUNIKASI UNTUK SERVIS 30 JUTA PENDUDUK MALAYSIA


Kenapa anda harus bergabung dengan Mi1Kedai ?
Cara kami penuh dengan strategi dan taktikal. Beza - Mi1Kedai sediakan 'tools pemasaran canggih' untuk anda usahakan secara 'work smart'.

Mi1kedai mempunyai pengalaman hampir 10 tahun dalam strategi peniagaan on-line siber. Sebagai pengasas portal niaga www.1kedai.com yang berjaya melonjak sebagai sebuah pemasar gajet No.1 di Malaysia.

Saya di 1Kedai sentiasa menganggap bahawa pemasaran produk maya / fizikal adalah seperti sebuah peperangan dalam dunia siber yang amat sengit. Ia memerlukan strategi yang penuh taktikal dan mutakhir.

Untuk memenangi sesebuah peperangan (pemasaran) dalam dunia siber, perlu ada tools atau persenjataan teknologi canggih bagi menakluki pasaran 30 juta orang penduduk Malaysia.

 


Apa yang anda akan perolehi dengan bergabung Mi1Kedai ?
Daftar dulu sebagai peniaga mesin top-up reload dan bayar bil, anda akan:

1) Saya akan bina blog perniagaan MyMi1 PERCUMA khas untuk anda pasarkan produk dan servis MyMi1 dengan lebih meluas ke seluruh Malaysia dan Indonesia.

2) Saya akan bekalkan software 'Spyder' secara PERCUMA lengkap dengan password untuk peniaga dibawah naungan saya bagi tujuan mendapatkan peniaga prospek baru seluruh Malaysia dan bagi memudahkan pemasaran di hujung jari.

3) Saya juga akan ajarkan anda cara menggunakan software database penghantar info tentang perniagaan MyMi1 termasuk menjemput mereka dari seluruh Malaysia ke blog anda sendiri. Menjemput puluhan ribu bakal peniaga untuk bernaung dibawah anda dalam HANYA KURANG 15 minit dengan satu butang sahaja.

4) Saya juga akan tunjukkan secara PERCUMA cara bagaimana menggunakan Notepad dan Microsoft Words untuk menjadikan surat jemputan untuk prospek sertai perniagaan MyMi1 anda jadi lebih personal (custom). Membalas puluhan pertanyaan email mereka dengan amat pantas dan mudah.

5) Saya juga akan ajarkan cara pengurusan info artikel dan maklumat. Berguna bagi tujuan pemasaran servis produk maya bagi tujuan kempen secara berkala (berjadual) tanpa henti secara automatik. 


"Berapa RM jumlah Bil Utiliti bulanan anda sekarang ?"
Separuh lagi kami nak tolong bayarkan ianya secara PERCUMA !! Tak percaya ?
BENAR dan saya amat serius. !! Bukan gurauan..

Dapatkan mesin top-up reload dan bayar bil utiliti persendirian.
Bayar bil ASTRO, TNB, Telekom, Unifi, Maxis, DiGi, Celcom, Tune Talk guna 1 unit mesin persendirian.
Unit milik persendirian / personal yang diuruskan dari saku baju anda.
Lebih kecil dari mesin E-Pay dan mesin top-up MOL di 7-Eleven. Eksklusif milik anda
Jimat 50% dari kos hidup anda.Tak perlu lagi beratur panjang di kaunter dan cari parking sesak.
Dapat rebat pula sehingga keuntungan 201 %


Bagaimana cara nak dapatkan Mesin bayar bil persendirian.?
Terbuka juga untuk  diniagakan sama-sama.
Jumpa saya terus di HQ kami di:

DAFTAR DAHULU:

Hubungi saya untuk jumpa terus:  Wan Suhadi bin Wan Alwi (Call, Whatsapp atau SMS)
Tel Hotline: 011-1985 0774 (Tetapkan masa appointment)

Email: wanhadi79@gmail.com
Web: http://mi1abualwi.blogspot.my/

Mi1 TELCO SDN. BHD.
No.1, Jalan Sri Utara,
Off Jalan Ipoh, 68100 K. Lumpur.
SSM Register No: 1162886-X

ATAU

Untuk sertai bisnes top-up reload dan bayar bil Mymi1,maklumat yang diperlukan adalah seperti berikut:

Hubungi terus: Wan Suhadi bin Wan Alwi
Hantar SMS / Whatsapp yang mengandungi info dibawah ke: 011-1985 0774

1. Nama penuh
2. No. KP
3. No. Phone
4. Email
5. Alamat anda
6. Username yang anda pilih

PILIH PAKEJ MESIN BISNES TOP UP RELOAD / PEMBAYAR BIL


h
Setelah anda tentukan pakej mesin perniagaan yang anda pilih, bankin modal anda ke nombor akaun dibawah dan maklumkan kepada saya tentang transaksi yang telah anda buat (bimbang ada kekeliruan dengan peniaga-peniaga lain)
 
-Pakej Mesin Bronze:     RM420
-Pakej Mesin Silver:       RM1,120
-Pakej Mesin Diamond: RM4,445
-Pakej Mesin Platinum: RM11,550
-Pakej Mesin VIP:         RM21,000


KEMUDIAN..?

Setelah pendaftaran perniagaan mesin top-up reload anda saya uruskan:

1) Saya akan bina blog pemasaran bisnes Mi1 anda secara PERCUMA. Bertujuan untuk memasarkan perniagaan tuan ke seluruh Malaysia dan Indonesia.

2) Saya akan bekalkan software spyder PERCUMA dengan password untuk mencari prospek peniaga automatik dibawah nama naungan rangkaian (networking) anda sendiri.

3) Saya juga akan beri panduan tentang cara software Emailmatik untuk menghantar info bisnes anda ke seluruh Malaysia.

KESEMUANYA SAYA LAKUKAN UNTUK ANDA PERCUMA DEMI KEMAJUAN BISNES MESIN RE-LOAD TOP-UP  DAN PEMBAYAR BIL ONLINE.






No comments:

Post a Comment